The Shoeholic

All about shoes and alot more!

111101

Hehe efter midnatt, jag vet men who cares? Not me! Kan inte fatta att det redan är 1 november! Holy shit, redan 111101!! Tiden flyger iväg, what have I done lately? En bra fråga!

Har jag hunnit träna än?
- Nope, varje gång jag ska börja så blir jag hindrad av en jävla förkylning.

Har fått jobb än?
- Nej, söker som en galning och väntar på svar och har fått några besked.

Vad vill jag göra?
- Just nu vill jag sända radio!!!! Vill känna nervositeten, dra i spakarna och trycka på knapparna och säga: Sho alla soft som lyssnar. Saknar tiden att få sända radio. Inshallah den tiden kommer snart.

Vad måste jag göra?
- Börja med träningen på allvar! Måste, (och då menar jag MÅSTE) jag gå ner i vikt.

Jag vill vara happy! Och just nu känner jag inte så lycklig. Är glad att jag har familjen och vännerna runt omkring mig, men jag är inte lycklig med situationen jag är i just nu.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emilie
skriven :

Var ska du träna?

2 The Shoeholic
skriven :

Sv: Emilie, jag tänkte träna på Sats. Var tränar du nånstans?