The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Workout! - CHECK!

Godmorgon allihop!
Hoppas ni mår bra. Själv mår jag superbra efter att ha gått upp jävligt tidigt och stack till iväg till Sats för att köra ett spinningpass. Det vara bara jag och två andra tjejer plus instruktören där, är väldigt nöjd med mig själv idag. Haha nu tänker ni säker att jag är ett jävla ego men det har jag rätt i att vara idag. En klapp på axeln för lilla mig! Det var mitt andra spinningpass och idag utmanade jag mig själv ordentligt. Kan redan nu säga till er att det känns väldigt mycket i låren nu. Imorgon blir det lite styrketräning som gäller, ska nog upp tidigt då det inte är fullt i gymmet. Jag är ingen morgon människa utan en riktigt nattuggla men det är väldigt skönt att gå upp på mororna och träna, för att då har du hela dan framför dig. Bästa sättet att möta dagen! Nä, nu är man ny duschad och ska käka en ordentlig och god frukost.

Laters!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: