The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Fuck förkylning

FAN!!! Varför nu, jag vill inte va förkyld nu, den får gärna kommer i slutet av nästa vecka då jag åker hem till kära Sthlm. Jag har så mycket att göra med skolan, blääää. God help me säger jag bara. Aja kära läsare tyck synd om mig. Ligger i soffan och kokar upp. Usch har feber också. Då är det bara dricka mycket vatten och försöka ta det lugnt.

Förresten när ni har feber brukar ni besöka toaan allt oftare då? Jag menart blir ni kissnödiga var 5:e minut? Det blir jag iaf, hela tiden jag har feber så blir toaletten min bästa vän. Apropå bästa vän det är dags för mig att besöka bästisen nu.







Fuck förkylning!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fru Sessan
skriven :

Har du testat kan jang? Asså, det är skitäckligt enligt mig, men det hjälper mig. Eller sån där panodilpulver som blir till gott "te" brukar oxå funka =) Krya på dig