The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Guldbollen 2LAX9 till ZLATAN!!!

Mycket händer inom svensk fotboll just nu. Det svenska landslaget har fått en ny förbundskapten Erik Hamrén. Det som överraskade alla var att Marcus Allbäck blir assisterande förbundskapten. Jag blev mycket förvånade att Mackan blir assisterande tränare. Guldbollen 2LAX9 gick självklart till Zlatan Ibrahimovic. Det var rätt beslut. Jag vet att det finns folk som är trött på Zlatan men vem annars ska få Guldbollen? Det är ingen som är i hans klass. Mannen är en klass för sig. Han kommer nog få varenda guldboll tills han fyller 38 år.

Sen har vi Djurgården som spelade och vann rysaren mot Assyriska (som jag hejade på). Där tycker jag att Djurgården ska få en ordentlig straff för det som hände efter matchen. Bland annat där dif fans slog ner fyra Assyrianska spelare. Hur fan kan ni jävlar göra så. Räcker det inte att ni vann matchen och får stanna kvar i allsvenskan. Jag är så glad att jag inte är en djurgårdare (som jag har vart tidigare). Skulle skämmas ordentligt idag om jag var det. Jag tycker att straffet ska vara så hårt att man ska kunna flytta ner Djurgården till Superettan. Bort med alla jävla huliganer. Usch nu lämnar jag det ämnet.

Jag är iaf glad att Guldbollen gick till Zlatan. Han förtjänar den men det tråkiga idag är att mannen är tveksam till ett spel i landslaget. Kom igen nu Zlatan, spela i landslaget. Tänk på alla ungar som ser upp till dig, de som har dig som en idol. Gör det för dem. Jag hoppas verkligen att Zlatan fortsätter i landslaget.


Så blev det ett fjärde guldbollen för Zlatan Ibrahimovic!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: