The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Good day today

Jag har haft en intressant dag idag. Ville egentligen att de skulle vara onsdag, ville helst skippa denna dag. Men förvånat så gick de bättre än vad jag trodde. Jag förväntade mig med att föreläsningen skulle sluta kl.16 idag. Slutade redan vid 11-tiden. Stannade kvar ett tag i skolan för att fixa möte med en myndighet i Lulåe på torsdag.

Nä nu sitter jag här och uppdatera bliggen lite grann innan jag fixar nått att käka. Dör av hunger just nu men det är väl lika bra det med. Måste gå ner i vikt. Det är kanske inte så hälsosamt men men what to do. Nu ska jag sluta innan jag börjar ordbajsa. Hörs laters!

Peace n love everybody




Vad är ditt bästa "gå ner i vikt" tips?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: