The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Så patetisk kan man vara!!!!

Jag fick nyss en kommentar för mitt förra inlägg. Så här ser kommentaren ut:

First of all get a life - your 25 five years old and still don’t know the meaning of being a muslim - walking around without hijab like you got good hair lol (we all know who use all their money on hair extensions. Talking about others being disrespectful haha joke on you girl.. who was it who went to rumenia without even telling her own mum .. dont even talk girl cuz ur a disgrace (shame on u)Me and u r not the same age but you act like ur 5 years younger when its the other way around. I am not going to mention your mum like you mentioned my parents in ur blogg cuz my mama taught me better than that! And that front text is so ironic cuz we all know who the real bitch is!!! Since ur so into homesites why dont u try this 1 www.life.com.
Your such a joke HAHAHAHAHAHAHAHA

Vilken jävla idiot du är Ikram! Ja IKRAM, jag skriver ut ditt namn nu i min blogg. Istället för att läsa bloggen och skriva kommentar anonymt. Du vågar inte ens stå för en kommentar så vem utav oss är a joke? Jo du din lilla skit! För det första är jag 24 och vem FAN bryr sig om min ålder? Jo du och ingen annan. Och du är verkligen en okunnig muslim. Vad har hijaben (slöjan) men hela grejen att göra? Även om jag inte har slöjan på mig så betyder det inte att jag är en mindre muslim. Vi alla vet vad du gör ändå. Försöker ge en bra yttre bild av dig själv men vet att du inte ber fem gånger om dagen, tar av dig slöjan så fort du ska ut och ha det trevligt. Jag tycker du ska ta ditt eget råd och gå in på hemsidan och köpa dig ett liv för vi alla vet att du inte har ett! Ladies and gentleman tro det eller ej men så patetisk kan man vara!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fröken Morfar
skriven :

Yo go girl!

2 The Shoeholic
skriven :

Tack Fröken Morfar!

3 asli
skriven :

vem e fröken morfar som säger go girl.. vf dt vem e du

4 jojo toto
skriven :

lov u