The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Shoe shopping

Nu sitter jag här hemma och tittar på Ugly Betty. Är helt slut idag. Dagen började med en trip till Skopunkten i Barkarby med Abbie. Där skoppade hon massor med skor. Själv hittade jag ett par snygga boots med tvekade att köpa dem. Tänker bara på ekonomin, måste ju spara, spara, spara och SPARA! Abbie va så snäll och bjöd mig på lunch i McDonken yummy yummy. Va så länge sen jag käkade fiskburgar så idag betsällde jag det. Efter vår lilla lunch stack vi hem där jag skulle vänta på mamma för att vi skulle stor handla. Va tvungen och ge Ali bilen eftersom jag sticker till Piteå imorgon (Abbi och Asli kanske dags och fixa rosa kortet = KÖRKORTET!!).

Mammy och jag kom hem vid 19-tiden. Hahaha nu sitter vi båda här i vardagsrummet med fötterna uppe på bordet och är helt utmattade. Stackarn hon som är lite små sjuk nu. Nä nu sak jag titta vidare på Betty, här är lite bilder från dagen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: