The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Shopping sugen!!

Jag var inne på H&M:s hemsida nyss och hittade massor med fin fina saker. Är såå shopping sugen NU!!! Det känns som att det var hundra år sen jag köpte något. Nä ska inte överdriva men det var ett tag sen sist. Senast jag köpte något var för några månader sen. Va tycker ni om kläderna och skorna? Jag tycker att jag skulle passa i allt. What do u think, do I fit in all of these clothes??? Allt och då menar jag EVERYTHING vill jag ha!!!


Klänning 299kr


Blus 199kr


Kavaj 499kr

Klänning 249kr


Klänningen i mitten 299kr


Skor 299kr


Svart eller Konjaksbrun väska 299kr?




Jag gillar väskan i båda färgerna lika mycket. Vilken färg gillade ni bäst?
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 afia
skriven :

skitt nsygga KLäder gumman!!! F.. snygga väskor allså, jag e väskoer galna allså!!! den svart va snygg, och klänning som kostar bara 249kr.... goooooooo HM!!

2 Denise
skriven :

Jo. Alla kläderna kändes väldigt mycket du :) Den svarta väskan gillade jag bäst, men den bruna kopplade jag mer till dig ^^

3 Aaliyah Katten
skriven :

svarta väskan, och jag älskar alla kläningar du la upp skit snygga:)