The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Slut dansat för Bounce

NEEEEEEEEEEEEJ!!!!

Världens bästa dansgrupp (iaf Sveriges bästa dansgrupp) kommer att sluta dansa. Why Bounce WHY!!! Ni är så jävla grymma. Tycker inte ni det? Jag har alltid gillat deras stil, danser mm. Jag har nu bestämt mig att gå och se deras sista föreställing på Globen The Last Bounce i Ericsson Globe!

Mycket trist att de ska sluta men de gör som Björn Borg och Henke Larrson och det är att de slutar på topp. Jag visade ett klipp för min kusin i Dubai i somras. Ett klipp där bounce dansade en hyllning till King of Pop Michael Jackson i Sergels torg. Fy fan, jag får rysningar varje gång jag ser det klippet. Men min kusin blev så sjukt impade på Bounce. Han undrade vilka de var och nu är han ett stort fan av gruppen.


 
Alla i Bounce



Snyggingen Fredrik "Benke" Rydman är en av medlemmarna i Bounce

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 africanqueen
skriven :

det e bra att de slutar de var ändå inte grymma dansare som vissa anser.. lol det e duktiga men de e inte wow. finns folk som e mkt bättre än bounce.. ingen riktig taland gör att säga wow...

2 The Shoeholic
skriven :

De har visst talang. Såg du inte deras hyllning till MJ?? Det kallar jag för talang. Det skre WOW över hela gruppen. Sverige är ett litet land med få talanger och Bounce är en av de som har talang.

3 africanqueen
skriven :

när svergie har talang e dt något wow.. men om de var i usa nu skulle de sa ba ni e duktiga med inte ett wow.. just dt precis svergie e ett litet land med några talangar.. df säger man wow till de när dt ska igentligen vara okej

4 africanqueen
skriven :

när svergie har talang e dt något wow.. men om de var i usa nu skulle de sa ba ni e duktiga med inte ett wow.. just dt precis svergie e ett litet land med några talangar.. df säger man wow till de när dt ska igentligen vara okej