The Shoeholic

All about shoes and alot more!

.... Soul program på PiteFm Studentradio 92,8

Va skönt det är att vara hemma just nu. Kom dock nyss hem från skolan. Vi är inne på ett nytt läsperiod. Hade min första lektion i kursen Sport och kulturjournalistik idag. Man ska välja inriktning och jag hade verkligen svårt att bestämma mig åt vilket håll jag ska åt. Men vid slutet av lektionen där vi fick handledning i små grupper så bestämde jag mig för sport. Jajamensan det ska bli SPORT! Familjen och alla mina vänner vet ju att jag gillar (hahah de tycker jag e galen) i fotboll. Men jag är inte van med sportspråket och specillet fotbollsspråket. Det blir en utmaning för mig och det är ju just därför jag går denna kurs för att lära mig. Ska bli kul tycker jag men det lär ju bli en helt annan bild under kursens gång (hoppas att jag bevisar mig själv att jag har fel på det).

Nä nu är jag vrål hungrig, ska nog bli panncakes för min del idag. Förresten jag har tänkt att starta ett RnB och soul program på PiteFm Studentradio 92,8. Jag behöver dock lite tips på vad  själva programmet ska heta. Så här långt har jag kommit, antingen Soulmachine eller Our definition of Soul. Va tycks? Kom gärna med förslag, det är bara att kommentera.

Vi hörs senare,
Ciao ciao

 

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Denise
skriven :

Jag tycker Soulmachine, det är kort, enkelt och lätt att komma ihåg ^^ Kan gå att göra någon häftig jingel med namnet som inspiration till det också :)

2 simone
skriven :

SV: hmm.. vilka mediciner är det du fått? Har du fått Roaccutan? Blir riktigt förvånad om den inte hjälpt dig!