The Shoeholic

All about shoes and alot more!

The Sound of the day: CRAWL!!!!

 

If we crawl
'Til we can walk again
Then we'll run
Until we're strong enough to jump
Then we'll fly
Until there is no wind
So lets crawl, crawl, crawl
Back to love



Chris Brown- CRAWL

Jag rös när jag hörde låten för första gången. Den är så vacker och videon är ännu vackrare. Har spelat sönder låten förra helgen. Ryser och njuter av texten ovanför. Just LOVE IT!! Låten går på repeat all day. Va tycker ni om låten eller videon? Säger bara att Chris Brown is BACK!

Ska lyssna på låten några gånger innan går och jag lägger mig. Goodnight everybody!

Peace n love people

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fru Sessan
skriven :

hur har det gått med dina Choos?

2 timis
skriven :

tack ska du ha!!, dom beställde jag från nelly.com Hoppas dom finns kvar ;)