The Shoeholic

All about shoes and alot more!

091010 ÖDESMATCHEN!!!

Då va jag hemma efter två timmars sändning. Är jävligt nöjd ida. Visst man kan alltid bli bättre men vi kan fan inte va sämre. Jag stod för tekniken och jag kan inte vara nöjdare. Har alltid vart osäker på mig själv när det gäller tekniken och jag har alltid vart så himla nervös innan jag sänder. Men ida va jag bara laid back. Stressade inte liksom och det lönade sig. Kommer fortsätta med den stilen från och med nu.

Apropå nervös, jag är jävligt nervös nu. Strax börjar ödesmatchen! Sverige måste vinna 091010 ödesmatchen ikväll. Det är bara vinst som gäller. Jag håller tummarna och inshallah (om gud vill) hoppas jag verkligen att Sverige med Henke och Zlatan på topp VINNER!!!!


Så här vill vi se Henke Larsson och Zlatan Ibrahimovic efter matchen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: