The Shoeholic

All about shoes and alot more!

ÄNTLIGEN!!

Nu är jag äntligen klar med slutuppgiften till medieteorin. Det blev mycket skrivande kan jag säga. Kan inte fatta att jag har orkat skriva så länge. Men jag har alltid vart en nattuggla. Det brukar min kära mor säga. Jag plågade henne genom att inte ge henne sömn när jag var en liten bebis. Jag gillar att göra saker på nätterna. Jag finner det lugn som jag behöver.

Förresten jag hoppas ni har inte glömt bort att vrida tillbaka klockan en timme nu. Bye bye sommartiden, ser fram emot att mota dig igen snart. Har redan börjat längta till sommaren. Jag är ett sommarbarn. Ska nog börja fundera på om jag ska sticka till Dubia under julen och vara den i 2 veckor. Pallar inte med svenska vädret, man blir lätt deppig alltså. Aja ska nog säga goodnight (som Jay Z sa nyss i låten Daimond are forever remix med Kanye West). Har en lång dag framför mig imorn/idag (det är fan morgon nu). Ska städa,tvätta golven, tvätta kläderna, handla mm. Ska bli en hemmafru.

Goodnight eller goodmorning people
Peace n love!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 timis
skriven :

snyggt med nitar och svart...!!

2 The Shoeholic
skriven :

Det är verkligen snyggt med svart och nitar.