The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Vad fan är det med vampyrer?

Så va måndagen över. Jag har inte gjort det jag skulle göra ida. Får ta det imorn istället. Föreläsningen men Josephine Freje Simonsson eller Gräv-Josse som hon kallas (som jobbar på P3) va intressant. Medan hon höll i föreläsningen så satt jag där och tänkte och funderarde på vad jag vill göra inom radio. Är det nyheter, grävande journalistik (som Josephine gör), sport, nöje mm. Ju längre tiden gick desto mer klart blev det för mig. Det är iaf inte grävaande journalistik jag vill syssla med. Visst det är intresant men jag skulle inte va lycklig om jag gjorde det restan av mitt liv. Det är så mycket att göra. Frågasätta allt sa Gräv-Josse. Frågasätta allt kan jag inte göra. Jag skulle bli tokig om jag gör det. Men det är kanske just det jag är rädd för, att ifrågasätta allt. Jag kanske är rädd att syssla med grävande journalistik. Vara den typen som Janne Josefsson är. Hahaha kan ni tänka er jag Ayan Hirsi som Janne Josefsson. Tror nog inte det eller hur? Men men vi får se vad det blir utav lilla mig.

Har nu sett 2 avsnitt av The vampires diaries. Syrran Abbi har tjatat på mig att se den series. Vad fan är det med vampyrer? Värsta trenden ju med vampyrer. Blir lite sne på den trenden. Visst jag ska inte klaga, jag gillar ju True blood med vår svenska heting Alexander Skarsgård. Iaf vad jag tycker om The vampires diaries så va den helt okej. Det var inte som att jag blev såld på den. Ska fortsätta och se den. Abbi säger att den blir bara bätte och bättre. Jag får väl hoppas att hon har rätt. Nä nu måste jag börja lägga mig. Går och lägger mig alldeles för sent nu för tiden. Något som måste ändras på. Att snacka på ändringar så måste jag ringa mama. Har inte snackat med henne på över en vecka. Vi snackar nämligen med varandra varje dag i luren. Men eftersom vi bråkade sist vi såg (för något som jag djup ångrar mig för) så har vi inte snackat med varandra. Eftersom vi båda har samma personlighet så krockar det där. Vi både är envisa men kloka kvinnor och nu är det som det är. Inshallah jag ska ringa henne imorn, ringa och fixa praktik, gå till skolan och lyssna på valinfo (måste välja kurser denna vecka inför nästa termin, sista vecka liksom), handla lite mm. Hoppas att jag gör alla dessa saker imorn.


De som har huvudrollerna i serien The vampires diaries.

Goodnight everybody
Peace n Love
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: