The Shoeholic

All about shoes and alot more!

...Behöver lite kärlek

Jag gick ner till stan igår och köpte lite ringar och nagellack. Tänkte att mina händer och fötter behöver lite kärlek. Målade naglarna nyss. Det blev vinrött och det är första gången jag använder den färgen. Har aldrig vart den typen som målar naglarna mm. But now I have become a woman. Tycker det är rätt nice. Vad tycker ni? Passar jag i färgen och va tycks om ringarna??



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Asha
skriven :

AYAN.. Gurl.. du passar i vinröd.. d passar dig.. snygga ring.. vart köpte du?

FABOLOUS gurl

2 The Shoeholic
skriven :

Tack så mkt gumman! Va glad jag blir, färgen heter "timeless beauty" från H&M och likadant gäller ringarna. Love H&M!

3 asli
skriven :

hahaah haye u became a real women somaha.. it was about time lol :P

dt e snyggt o sexigt faktiskt.. i like it..

röd nagellack e något alla tjejer ska ha på sig..

4 The Shoeholic
skriven :

Sluta mobbas. Men tack, jag ska framöver använda denna färg oftare.

5 Anonym
skriven :

hahahahahaha girl plz.. wearing nail pollish doesn make u a woman!! LOL