The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Tack alla...

Gick helt i onödan till skolan under kvällen. Trodde jag skulle lägga musik (för radiostationen) idag men så klumpig som jag är så är det imorgon jag ska göra det, fan också. Men det va skönt att komma ut ändå.
Tack alla läsare för kommentarerna på förra inlägget. Jag ska tänka på saken tills jag åker till Sthlm igen om att klippa mig. Jag vill göra det men samtidigt är jag feg, men det är alltid bra med förändringar. Vissa förändringar är bättre än andra, hoppas bara att detta steg är bra och inte dåligt.

Imorgon måste jag upp tidigt, ett BIG måste, I just have to. Måste skriva klart slutuppgiften till medieteorin och bokanalysen. Behöver nog också tvätta och städa, får se om jag gör det imorgon eller på söndag. Nä nu ska jag slappa framför tv ett tag och sen lägga mig. Godnatt allihop!



Peace n love everybody!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: