The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Fredagsmys

Det är fredag och då är det fredagsmys som gäller. Hehehe som reklamen fast jag myser med mig själv. Inget sällskap idag. Ska sitta och ta det lugnt och skriva klart slutuppgiften eftersom jag inte gjorde det igår. Sitter och chattar med Sara och förberedder programmet som vi ska sända imorgon. Temat för programmet är samarbete, vi kommer allstå spela låtar där artister samarbetar med andra. Så om ni har önskar låtar så är det bara skriva till oss på [email protected] eller lägga till oss på en valfri messenger tjänst [email protected] eller twitter mixing_bowl. Önska på och ge gärna tips på vad vi kan prata om under programmets gång. Kanske är det något som du vill att vi ska ta upp eller vill ge extra uppmärksamhet. Tveka inte då att höra av dig.

Nu är jag verkligen HUNGRIG ska fixa nått och käka och sen slappa lite och efter de ska jag skriva och skriva och skriva. Vi hörs imorgon alla kära läsare.

Peace n love!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: