The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Vänta tills på fredag

Sitter med min analysuppgift. Jag är snart klar med den. Nu är det bara disken två saker och sen är jag klar. Men då har jag packningen kvar (kommer gå hur fort som helst). Åker hem till Sthlm på grund av olika skäl. Har även snackat med min frisör Tanja från salongen Afrokarisma i Skanstull. Frågade henne angående min klippning. Ska jag, ska jag inte klippa mig kortkort? Vi kom fram till ett beslut och jag ska hälsa på henne på fredag. Jag kommer inte avslöja vad jag ska göra. Utan det får ni kära läsare vänta tills på fredag då jag kommer att visa upp resultatet. Kan inte vänta tills dess. Så spännade.

Nä nu ska jag packa och diska. Vi hörs imorgon, Inshallah (om gud vill) hoppas jag verkligen inte blir slaktad av lärarna eller klasskamraterna på mitt reportage. Håll tummarna för mig.

Peace n love everybody
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: