The Shoeholic

All about shoes and alot more!

I passed the course!!!

Så då var det dags för mig att uppdatera bloggen lite. Har vart lat de senaste dagarna. But now I'm back on track again. Igår var de en bra dag tycker jag. Fick reda på att min lärare i Medieteori tyckte om min slutuppgift. Jag tyckte mest att han skämtade då han sa att jag skrev väldigt bra, bra journalistisk skrivet. Det var rätt pinsamt när han visade de bästa skrivna slutuppgifterna för hela klassen. Men jag var ännu mer chockad att jag låg bra till i kursen. Äntligen är jag klar med Medieteori kursen. I passed that course! Nu gäller det för mig att fixa radioreportage kursen också.

Förresten jag fick ett oväntat samtal får min pappa igår (som befinner sig i Somalia). Det var ett bra samtal tyckte jag. Eftersom jag och min pappa inte står varandra så när så kändes det extra bra när han ringde. Han sa att han är stolt över mig och det är stort att komma från honom. Hoppas det blir bättre mellan oss och att vi kan komma varandra nära som vi var under min barndom.

Juste igår tittade jag på Jimmy Choos kollektion för H&M och det fanns hur mycket som helst som jag vill ha från den kollektionen. Hoppas bara att jag får tag på något som ett par skor och en väska. Här är några saker som jag vill ha. Vad tycker ni att jag ska ta? Vilken utav dessa är eran favorit?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 afia
skriven :

jag är så stolt över dig gumman!

va skönt och få höra att du har klart din kusr!!!!

hahahahahah...