The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Michael Jackson- THIS IS IT!

Då är jag hemma igen. Back in Sthlm. Var tvungen att åka hem igen på grund av personliga skäl. Kommer inte ta upp detta här i bloggen. Syrran bjöd mig på Michael Jackson filmen THIS IS IT! Ni alla måste bara se den filmen. Den e så jävla grym. Dock tycker jag att (förlåt om jag säger det här och du tar illa upp för detta men) svenskar är för stela. Det är för FAN Michael Jackson det handlar om. Man kan inte sitta still i över två timmar och se mannen uppträda, det går bara inte. Jag hade så svårt att kontrollera mig själv när MJ uppträde i min favorit låtar. Satt där i mörkret och diggade medan andra satt helt stilla som skyltdockar. Jag hade verkligen svårt för det. Förstod inte hur man kunde sitta där men ingen känsla till hans musik. HEARTLESS tycker jag. Anyways MJs musik har verkligen betytt mycket för mig och kommer nog alltid att gör. RIP Michael Jackson!

Det jag ville säga var att svenskar allmänt är för stela. Som svensk ska man bettet sig inom en viss ram. Om du inte gör det så är du för skum. Bara om du sticker ut lite så är du en konstig människa. Svenska vill vara för sig själva. Sitta ensam i bussen eller t-banan, så fort man sätter sig bredvid någon så suckar man eller undrar vad för människa det är. Varför vill man vara en ensam varg? Som MJ säger IT'S ALL ABOUT LOVE! Ge lite kärlek och respekt tillvarandra så kommer allt och lösa sig. Det skadar inte att ge ett leende och ett hej till någon. Jag ska i alla fall försöka med detta. Det kan du med göra, nästa gång du är ute och väntar på bussen eller t-banan, le och säg hej till någon. Du kommer se vilket resultat det kommer att ge dig.

Nä nu måste jag släcka lampan. Asli är fett irriterad på när ljuset är tänt. Skum syrra eftersom hon inte ska göra något i rummet förutom att titta på tv. Ni ska bara veta hur mycket jag avskyr mina systrar just nu. De har ingen respekt eller empati just nu. Jag säger bara inshallah, inshallah (om gud vill)!

Men men nu ska jag kolla på en film och sen längta tills imorgon då jags ka klippa mig. Jag lägger upp alla bilder från igår och idag imorgon. Är för lat att hämta kameran och ladda upp bilderna.

Peace n love everybody
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 asli
skriven :

allah ayan vf tar du upp min namn på din blogg för..