The Shoeholic

All about shoes and alot more!

En kväll med godis och cola...

Min måndag kommer och bli lååååång! Jag har vart i skolan från 11-tiden och kommer sitta här i redaktionen hela natten typ. Måste va klar med slutreportaget idag. Har förberett kväll med läsk och cola. En ordentlig middag får jag inte förens imorgon. Har haft seminarie idag. Hahaha snacka om att den var rolig. Min grupp drog ut på tiden. Tänker er att vi (rättare sagt en viss person i gruppen) snackade i hela 20 min när man skulle bara snacka i 10 min per grupp. Trevligt att klassen och läraren fick underhållning.

Nu sitter jag i redaktionen och ska brörja redigera igen. Men jag måste spela in mina prator i studion och alla är upptagna för tillfälligt. Två av studiorna är lediga efter 16. Kankse bäst att boka en studio. Det är nog många som behöver spela in saker nu i sista stund. Aja får se hur det blir.

Radioproduktion
Peace n love people!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: