The Shoeholic

All about shoes and alot more!

FAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! Sverige förlorade ödesmatchen mot jävla danskarna. Jag tycker vi va helt klart bättre än danskarna. Nu får man hoppas på att Portugal och Ungern spelar oavgjort (tror knappast på det). Jag tycker domaren sög. Blåste varje gång grannländerna hade lite närkontakt. Har han fobi för lite närkamp eller? Och tveksamt om Zlatans boll va över linjen eller inte. Jag tycker att bollen var inte utanför och likadant med Henkes offsidemål. Anyways INSHALLAH (om gud vill) så hoppas jag verkligen på ett oavgjort resultat i Portugal.

Jag vill så gärna spendera sommaren i Sydafrika nästa år nu när jag har släktingar som bor där och har möjligheten att se ett VM. Thats my biggest dream, to see a World Cup. Inshallah, inshallah, inshallah låt min dröm gå i uppfyllelse!!!




Kan Sverige nå hitt???

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: