The Shoeholic

All about shoes and alot more!

He was sick...

Äntligen har jag vaknat tidigt fast inte den tiden jag ville vakna. Vaknade 10 istället för 9. Låg och snoozade i sängen och lyssnade på SR Metropol Morgon med Ametist Azordegan och Ison Glasgow (fast han va inte med idag, he was sick), bra jobbat Amestist som körde hela programmet ensam. Då fick jag dagen första sms, ska läsa och se vem det kan vara. Hahaha kanske Abbi?? Självklart va de hon. Jag hörde att de snöade i Sthlm när jag lyssnade på SR Metropol, skickade iväg ett mess till syrran och frågade henne.

Anny ways nu ska jag lyssna lite på Martin Bentancourt (lyssna ni med på SR Metropol på webben eller om du e i Sthlm ratta er till 93,8), käka mina knäckebröd och dricka min smoothie och sen peppa peppa mig själv att ta luren och ringa och fixa praktik.

Ison & Ametist Foto:SR
Ametist och Ison

Laters, peace n love
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: