The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Jimmy Chooooo!!!

Jag älskar Jimmy Chooooooooooooo! Jag såg nyss hans kollektion som han har gjort för H&M. Love it!!! Måste köpa skorna!! I want them sooo badley, jag bryr mig inte om att jag är en fattig student. Jag kan leva på vatten och nudlar fram till våren, så länge jag får skorna made by Jimmy Choo, I'm HAPPY!!!

Jag ska försöka snacka med Abbi om att fixa skorna åt mig (om jag själv inte är i sthlm då). Första gången (och hoppas att det är sista gången) jag säger detta men jag är glad att Abbi och jag har samma skostorlek. Då kan hon och jag dela på notan, fler skor för ett billigare pris almost. Hon och jag har nästan samma smak på mode.

Idag ska jag lägga upp bilderna från Rumänien. Kommer även att lägga upp några bilder på mig själv, så ni vet vem hur jag ser ut.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

MUMMA MUMMA MUMMA!

2 Anonym
skriven :

du o abbi har ej samma storlek

3 abbi
skriven :

du o jag har ej samma storlek

4 The Shoeholic
skriven :

Abbi vi har visst samma skostorlek, e du knasig eller?