The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Läsa läsa läsa läsa läsa

Pallade inte att blogga igår. Har så mycket med plugget. Har så mycket uppgifter att göra. Eller rättare sagt det e mycket att redigera. Har slutreportaget att redigera och måste göra den korta yrkesreportaget att göra. Men men orka och gnälla här på bloggen. Inshallah (om gud vill) så kommer allt att lösa sig.

Just nu läser jag Lasermannen som jag ska ha läst ut tills imorn till litteraturseminariet. Är så trött på att läsa och det jobbiga är att jag har sååå ont i magen. Vet ej vad som har hänt eller vad jag har gjort. Hoppas bara att de går över ikväll. But now i have to go back to my book. Hörs senare, by the way jag kommer att lägga upp lite bilder här later.
Ciao amigos!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: