The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Mitt allra första inlägg!

Så där ja, nu har jag börjat blogga. Första inlägget och allt. Ni kanske undrar vem jag är då. En tjej på 24 bast. Pluggar Radioproduktion uppe i Piteå. Hahaha roligt att ta storstans tjejen upp till Piteå. Kommer annars från underbara Stockholm. Har på senare år uppskattat Sthlm mer och mer. Nog om mig, om det är något ni undrar över så är det bara ställa frågor aight!

Min dag har verkligen vart piss, eller rättare sagt ångerfullt. Har haft ångest, vart trött, pallar typ inget. De är så mkt med skolan att jag har hamnat i en svack. Det hjälpte mkt att veta att jag inte är ensam att känna mig så. Efter att ha snackat med några från klassen på facebook så kände jag mig lite bättre. Nu har jag fått lite inspiration till mitt kortareportage (som ska vara klart imorn). Den sak jag se till att göra klart till helgen så får läraren den i efterhand.

Usch nu får jag sitta där på lektionen imorn och skämmas. Skönt att veta att jag inte sitter där ensam imorn och skäms utan får sällskap av Emelie. Nä nu ska jag käka lite och softa lite framför tv. Men först ska jag lyssna på denna sköna låt, njut själva! http://www.youtube.com/watch?v=TWHopbYudu8

Kul att skriva mitt allra första blogginlägg.
Take Care everybody!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anna
skriven :

hej vilken fin blogg du har. Hur fixade du en sån fin header?

2 Ayan http://theshoeholic.blogg.se/
skriven :

Tack så mycket Anna. Vad glad jag blir. Jag hittade header på denna sida http://www.snyggareblogg.se/stilmallar.html