The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Redigera, redigera, redigera...

Har suttit i skolan och redigerat från kl.12 tills nu. Redigera, redigera, redigera och rediagera. Har gett upp för ida. Kommer sitta hela kvällen och natten imorgon och redigera då det ska vara inlämnat på tisdag kl.16:00! Inshallah (om gud vill) hoppas det blir bra och att jag blir godkänd, pallar inte att göra om den och en viss lärare. Det är svinkallt här i redaktionen. Mina fingrar är som istappar. Håller mig varm av en kopp varm choklad.

När jag gick ut i korridoren och skulle köpa chokladen såg jag en dansar här på skolan. Hon dansade street och jag blev själv sugen att dansa. Jag har vart sååååå sugen på att dansa hur länge som helst nu. Jag ska verkligen ta tag i detta. Är det fler som är sugen på att läsa sig dansa street, hiphop, dancehall, lockin mm??? Hör av er till mig om ni också vill dansa eller om ni känner till asgryma kurser i Piteå. Hur som helst så sitter jag i redaktionen och gör ingen nytta just nu. Min hjärna har stängt av sig för länge sen. Hur fan ska jag kunna sitta här hela natten imorgon? Hoppas verkligen att mitt reportage är något att lyssna på. Tycker att alla i klassen är grymt bra på det de gör. Själv känner jag som en sopa bland de. Är inte alls lika duktig som mina klasskamrater.

Anyways nu ska jag hem och jags ska försöka få med mig Sara också. Hör senare,
Peace n love everybody!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: