The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Sänder en timme senare...

Nu sitter jag och Sara här helt ensamma i redaktionen. Vi håller nämligen på att förbredda oss för programmet Mixing Bowl som vi två sänder. Ska bli kul för att idag är det väldigt bra musik som spelas. Lite mer hiphop och RnB. Thats my style. Jag ska nog börja starta ett eget program här på Pitefm Studentradio 92,8. Ett RnB och soul program. Jag tycker det saknas på radiokanalen. Det mesta som spelas är inte min still förutom reggae och hiphop. Men men de kommer senare i framtiden. But lyssna för gud skull på Mixing Bowl idag kl.17-19. Vi sänder en timme senare idag på grund av de sänder Dreamhack live från Skellefteå.

Har jag sagt att jag älskar SR Metropol?? De spelar såna grymma låtar där. Just nu spelar de Danjah med låten My love. Älskar den låten. Dansar runt i redaktionen nu. Men men nu ska jag lägga musik tills imorgon. Vi hör laters!

Puss puss på er alla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: