The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Sänder om en timme

Så va det äntligen helgen. Är så glad att denna vecka är FINALLY över. En vecka fullt med ångest. Men jag har nu tagit nya grepp och mår mycket bättre. Det gäller bara att jag gör mitt bästa. Leva i nuet liksom. Hoppas ni alla där ut har en soft och nice helg. Själv ska jag bara ta det lugnt men och plugga lite. Eller göra planering inför nästa vecka. Vill så gärna ha fixat en praktikplats nu. Men också att ha gjort mina rest uppgifter, åtminstone ha påbörjat dem.

Om en timme sänder jag mitt engelska radioprogram tillsammans med Sara Lindelöf på Pitefm studentradio 92,8 (om du bor i Piteå) eller www.pitefm.se så är det bara klicka sig fram till programmet. Sänder live ida (förra veckan va de för inspelat), verkligen kul och det är jag som står för tekniken (inte lika kul). Men det är därför jag går här, för att lära mig och göra mina misstag. Så om du har inget att göra så borde ni lyssna. Btw så är programmet helt på engelska men musiken är från världens alla hörn.

Är lite nervös men det beror nog inte på själva programmet utan vad som väntar ikväll. Ödesmatchen Sverige-Danmark! Inshallah (om gud vill) så hoppas jag att Zlatan, Henke & co. visar danskarna what we are made of!!
But now i have to go, men vi hörs senare! (Bilder kommer, i promise)
Puss å kram på er!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: