The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Should I or should I not??

Jag är såå trött. Huvudet hänger bara och jag är allmänt seg. Jag som skulle sitta och plugga Medieteori idag. Aja får göra det senare idag. Annars har jag inte gjort så mycket. Sitter och lyssnar på Eye N'I på SR Metropol (min arbetsplats i framtiden hoppas jag). Nä nu ska jag vara duktig ska fixa håret eftersom jag inte gjorde det igår direkt efter duschen. Apropå hår jag har länge funderat på att skippa hårförlängningen och klippa mitt hår kortkort. Should I or should I not?? Va tycker ni, passar jag i kortkort? Typ Rihanna style?



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Abbie
skriven :

du skulle passa tror jag men, it aint easy du måste typ fixa håret ofta för om du inte gör det kan det se riktigt knas ut!

2 The Shoeholic
skriven :

Tro mig Abbie jag vet. De e ju nästan samma jobb som jag har nu fast lite lättare och snabbare.

3 asli
skriven :

i think u should go for it, really. du har en bra ansikte till dt.. men allt handlar om if u could handle da hair.. hihi.. mkt tid kommer gå ut dt.. men så klart all slags hår tar ju tid.. u know my hair for an ex... hahaa

4 The Shoeholic
skriven :

Hehe tack för kommentaren. Jag ska nog göra de och få tips från my hairdresser. Vi alla vet hur lång tid det tar för dig Asli.

5 Abbie
skriven :

hahaha ja verkligen men, du har faktiskt ett avlångt (ovalt)ansikte så det passar. Men du får göra en lång lugg där framme tror jag och inte allt för kort..

6 The Shoeholic
skriven :

Ja mitt ansikte kanske passar, ska tänka på saken. Om de e inte snyggt så finns de alltid hairextension eller hur?

7 milkshake
skriven :

do it! du skulle passa kn jag tänka mig!



jag vet jag har klarat mig once, men jag var inte så sugar beroende då. tack tack iaf xD

8 Fatto
skriven :

Personligen tycker ja att den typen av kortkort e skit snyggt...but som sagt man måste fixa det hela tiden...annars e dt risk att det blir många bad hair days.. Men ja tror du skulle passa i en lite lägre version av Rihannas, speciellt där bak..o en lång snelugg Vågar du???.....i värsta fall, om det skulle gå snett..får du ha en afro period=) det kan oxå vara nice=)

9 The Shoeholic
skriven :

Tack för alla kommentarer, jag ska tänka på saken. Blev verkligen sugen på att göra de på grund av era positiva kommentarer. Fatto du skrämde mig lite, dont want afro period om de går snett.

10 afia
skriven :

mmm!!! jag tror att du skulle passa det.... få de när du har gjort det..