The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Skärpning!!

Denna vecka har inget fungerat som det ska. Jag går upp sent, jag får inte saker gjorde till 100%. Nä nu blir det skärpning Ayan. Idag ska du har gjort allt som du skulle ha gjort från i tisdags. Så det var skönt att få det sagt. Just nu sitter jag och funderar på hur kort jag ska klippa mig. Tänkte åka ner till Sthlm nån gång nästa vecka och fixa några personliga ärenden men också fixa håret. Ska ringa min frisör på Afrokarisma och fråga vad hon tycker. Jag rekommenderar alla (speciellt oss tjejer with afrohair) att gå och besöka Afrokarisma http://www.afrokarisma.se/. De är helt grymma där och dem kan verkligen sin sak. Jag är en jätte nöjd kund. Man får det man förtjänar hos dem och alla råd och tips som de ger är superduper nice.

Men nu ska jag käka nått och sen börja plugga. Hoppas de går bra. Vi hörs laters
Puss å kram alla!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: