The Shoeholic

All about shoes and alot more!

So fresh, so clean!

Kom nyss hem från Sara som bjöd på en underbar kladdkaka. Jumy for my tumy. Är helt slut nu. Mätt oc belåten men också för att jag gick och la mig fem imorse. Kunde inte sova liksom. Försökt men gick inte. Hahaha kanske för att jag va så ledsen för hur matchen gick igår.

Hur som helst så har min söndag vart en helt okej. Vaknade tolv, tvättade tvättberget vid ett, storstädat hemma. Damma, dammsuga, svabba golven, fixa badrummet, diska diskberget mm. Så nu är det fräsch och fint hemma hos mig. So fresh so clean! En guldsthärna till lilla mig.

Fan jag missade att Superman returns gick ikväll på 5:an. Va så länge sen jag såg den filmen. Ville ju se den ikväll :(. Det är snyggingen Brandon Routh som spelar Superman eller Clark Kent som han också heter. Han är sååå snygg, sååå het. En riktig babe. Det är reklam nu. Ska titta slutet på film.

   47.jpg Routh image by miracleae6096

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: