The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Starbucks till vårt avlånga land

 

Läste tidigare idag i Resume att Starbucks äntligen kommer till Sverige. Halleluja säger jag! Älskar Starbucks, kan inte fatta att de äntligen kommer till vårt lilla avlånga land. Har typ sms:at som en galning idag och meddelat alla om att Starbucks ska öppna här. Abbi trodde inte på mig först men till slut fattade hon att jag menade allvar. Sånt skojar man helt enkelt inte om. Det tråkiga är att de ska börja öppna i Arlanda först. I början av nästa år öppnar cafét i Arlanda. Då vet alla var jag tar vägen om jag inte är i kalla Piteå. Nä nu är det dags att lägga sig så att jag kan komma upp lite tidigt som jag inte gjorde idag.


I love Starbucks!!

Peace n love everybody!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 asli
skriven :

omg jag hörde dt där men va fan arlanda först.. de kunde väl planera lite bättre typ en i arlanda o sen inne i stan hahaa.. but hey ayan im going with yah.. arlanda here we come hahah.. kanske borde söka jobb där o få grattis kaffe o te omg.. hahaha

2 Anonym
skriven :

Hahaha eller hur, here we come. Men skaffa jobb där om du kan :P more free stuff.