The Shoeholic

All about shoes and alot more!

They need some love

Nä nu ska jag käka lite sen sticka till bibblan och lämna en bok. Ska fråga dem som jobbar de om du vill va min intervjuoffer till en uppgift. Hoppas hoppas, vill va klar med den nu i veckan. Funderar på om jag ska ner till stan och köpa lite nagellack. Känner att mina händer och fötter behöver lite love just nu. They need some love! Vi får väl se vad som händer. Förresten har lyssnat sönder Jay Z senaste album The Blueprint 3. Den är verkligen grym. Slog verkligen mina förväntningar. Trodde albumet skulle va rätt dålig. Jag gillar annars Jay Z skit mycket. I The Blueprint 3 tar Jay Z dig tillbaka till the classic tycker jag. Lite oldschool mixad med klassiskt jazz. Jag rekommenderar er att lyssna på albumet, speciellt låten The empire state of mind. Fan vilken känsla Alicia Keys har i sin röst, hon tar mig verkligen tillbaka till NYC. Vill åka dit NU!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: