The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Äntligen kan jag se ljuset i tunneln!!!

Jag ber ännu en gång om ursäkt för en dålig uppdate här på bloggen. Kan bara säga att jag har sjukt mycket med skolan nu, speciellt när det är slutspurten inför julen. Ska bli sååå himla skönt att komma hem till Sthlm nu i veckan. Verkligen tråkigt det som hände på Drottninggatan med bombmannen. Men det vill jag inte gå in på, blir så jävla arg när jag börja snacka om det som hände i Sthlm för några dagar sen.

Har haft en stor redovisning ida och jag är så jävla glad att det är över. Ni vet ju att jag och redovisningar går inte ihop. Men idag (ALLHAMDULLIAH) gick det sjukt bra. Fick så bra kommentarer, till och med en av gästlärarna som kom (har jobbat på SVT och SR) blev så impad på vår produktion att hon skulle lätt kunna köpa vår produktion om hon jobbade kvar på SVT! Det är ju jättestort att komma från henne. Så jävla nöjd!! Äntligen kan jag se ljuset i tunneln!!!

Så nu kan jag börja andas igen, men bara lite grann. Veckan är inte slut och jag har min fotoutställning kvar. Ska bli duktig och ta igen några kompletteringar. Men som sagt äntligen kan jag se ljuset i tunneln!!!



(bilden lånad från Google.se)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: