The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Fotoutställning

Idag har jag haft en nice dag. Den var helt stress fri, umgåtts med ett härlig gäng från plugget med fika. Och så har jag haft en fotoutställning med alla som pluggar Digitalfotokursen. Temat på utställningen var tid, fick positiva kommentarer om mina bilder. Är verkligen nöjd med kursen, har lärt mig såå mycket! Man kan säga att jag har fått kontrollen över kameran nu, det är jag som bestämmer vad jag vill fota och inte tvärtom. Längtar att få köpa en egen systemkamera. Ni som inte kom på fotoutställningen får en andra chans NU! Kommer att visa er mina bilder från utställningen här i bloggen. Kommenterar gärna.



Fotograf: Ayan Hirsi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fatto
skriven :

Va vacker den sista va! så då är den som finns på din facebook profil en av dina egna bilder oxå?

De var jätte fin. inte undra på att du får bra kritik=))))

Ayan, den kommande stora fotografen?????

2 amina
skriven :

än jag hatar henne ayan fuck you ayan hoppas du dör så en vad heter du i fb