The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Home sweet home!!!

I'm back STOCKTOWN!!!! Så himla härligt att vara tillbaka men det var ingen lätt resa kan jag säga. Jag och syrran skulle ha åkt från Luleå kl.13:10 men eftersom det snöade i hela landet och Arlanda kunde bara använda en enda körbana så blev vi ju rejält försenade och åkte iväg kl.15:45. Snacka om att man var trött och hungrig. Som tur var så fick vi skjuts av bästa Ali som även bjöd oss på en middag, hahah McDonalds ;)

Så nu är man hemma med familjen, tog en ordentlig sovmorgon idag. Ska bara softa och ta det lugnt idag. Kanske blir det Harry Potter idag och shopping. Men men nu ska jag käka lite grann och sen hälsa på min underbara bil. Vi hörs

Peace n Love

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: