The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Kladdkaka time

Jag har prioriterat lite fel ida. Jag bestämde mig för att ta en välförtjänt sovmorgon, efter det gjorde jag det vanliga som att fixa mig och käka sen frukost. Sen gick jag till skolan med sällskap av syrran, hon skulle ställa upp som statis och jag skulle redigera klart mina bilder till utställningen som är nästa vecka. I skolan för jag veta att vi har seminarie imorgon om observationen. Så när jag blev klar med redigeringen så stack jag hem och skulle börja observera. Tror ni då att jag gör det? NOPE!!

Istället så bestämmer jag mig för att samarbeta med syrran och diska diskberget vi har skapat. När det blev rent och fint i köket så blev jag lite sugen på kladdkaka. En mycket bra idé att fixa en kladdkaka för att slippa göra observationen för en stund tänker jag. Mycket god bev den kan jag säga men det hjälpte ju inte mig att bli klar med observationen. Så jag fick ta tag i kragen och se till att göra den. Nu kan jag andas ut lite grann, är klar med observationen men jag måste skriva rent den så jag kan skriva ut den imorgon i skolan så jag vet vad jag ska snacka om på seminariet.

Kladdkaka

Gå in på HÄR för receptet på Kladdkakan :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cajsa
skriven :

god kväll sötnos! :D

allt bra med dig denna måndag? jag hade sovmorgon så här är det bra..xD



Glöm inte att delta i tävlingen på bloggen om du inte redan är med! :D Vore superkul ju fler som är med! :)

http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/presentkort-300-kr-tavling.html#comment

2 ems
skriven :

den kommer från gina, slog till på den idag :D