The Shoeholic

All about shoes and alot more!

5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0!!!

WOOOOW!!!! Barcelona slog hela 5-0 mot äckliga Real Madrid! Vilken match, vilken underhållning mina gryma grabba bjöd på. Snacka om att Barcelona FÖRNEDRADE Real Madrid! Jag är en STOLT BARCA fan! Fan ta er som tveckade på Barcelona och trodde att Madrid skulle vinna på bortaplan. För mycket Mourinho och crybaby Ronaldo yra. Tänker er att snorungen har inte gjort mål i någon El Clasico match sedan han lämnade Man. United för Real Madrid. Som sagt pengar är inte allt i världen, det är bara att lära sig av Madrid som spottar ut pengar som skulle göra nytta för alla fattiga barn i världen.

Men men jag trodde verkligen att Real Madrid skulle spela på hög nivå men vad fan bjöd de på?? Jo deras äckliga osportsliga spel. Hatar när man spelar fullt. Har aldrig gillat Ramos och som den skitungen spelade, han kan fan gå och dö! Det är så skamligt att han spelar fotboll och spelar på samma plan med talangfulla spelar.

El Clasico tillhör BARCELONA!!! Och som de spelade, denna måndag slutar exakt som jag vill. What a lovely MONDAY!!!

El Clasico 29/11 2010 Barcelona - Real Madrid 5-0!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: