The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Även om den varma täcket lockade mig och kunden frestade....

Jag är sååå himla tött! Men jag får faktiskt skylla mig själv, gick och la mig kl.5 på morgonen. Kunde helt enkelt inte sova. Fast jag borde faktiskt få en stor eloge för att kriga med täcket och faktiskt drog i kragen eller rättare sagt T-shirten och kom upp ur sängen. Även om den varma täcket lockade mig och kunden frestade mig att stanna kvar i sängen och skita i tvätten så lyckades jag komma upp i tid.

Men denna dag kunde ha börjat bättre. Allt är så klart syrrans fel som vaknade förre mig. Nu tänker ni säkert oå att hon väckte mig men så fel ni har. Det gorde hon inte utan och dra upp all juice som fanns kvar. Jag är en person som måste få i mig juice innan jag kan börja käka. Nu sitter jag här uta juice och frukost. Alltså jag måste ut i kylan (det är helt galet, -12 grader ute) och köpa juice. Tror ni att jag vill ut i dena kyla??? I DON'T THINK SOOO! Men men, får nog ta dagen andra kriga och kriga mig ut i kylan ändå. Idag är jag hemmafru, det innebär att jag har inget plugg utan är hemma och ska se till att lägenheten ser lite fresh ut och tvätta kläderna (både mina och syrrans, visst är jag en grym syrra?) och ska se till att små handla nu när jag har inget juice att drick. Hur kommer eran dag att se ut?



Tvätthögen som jag tvättar just nu.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: