The Shoeholic

All about shoes and alot more!

CSN och Shopping

Idag är det löning men för min del blir det CSN och idag var jag lite shopping sugen. Var i plugget och jobbade vidare med filmen som jag och gruppen har jobbar hårt med. Efter vårt möte stack jag och en vän från gruppen till stan och shoppade lite grann och hann även handla. Mycket trevligt var det, mycket skrattande och psykbryt på en viss väska och jag kan säga att det var inte min väska. Detta lyckades jag haffa hem, sjukt skn och snygg stickad tröja från H&M för 199:- sen köpte jag en jättefin väska men tyvärr så har de ingen bild på väskan på hemsidan så den får jag fota själv och lägga upp på bloggen som jag göra imorgon. Pallar inte att ta fram kameran och fotografera.





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cajsa
skriven :

jo, helt ok med mig. det har varit en grymt bra dag också! :D

2 Carrooouw
skriven :

Haha, jag är den som alltid ligger på typ -128,73 på kontot sisådär 4 dagar innan löning. Det går ju inte att låta bli att shoppa sedan när man väl får pengar igen :D