The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Godmorgon Godmorgon Erik Niva

Godmorgon alla kära lyssnare! Just nu käkar jag lite frukost och gör mig lite iordning för dagens föreläsning. Vi har fått fin fin besök ida :) Nämligen sportjournalisten Erik Niva från Sportbladet. Jag läste förra året en kurs som heter Sport- och kulturjournalistik och de som läser den kursen idag har förläsning som vi andra elever på skolan är bjuda att delta. Eftersom jag är väldigt forbollsintersserad så är det en självklarhet för mig att gå på föreläsningen, även om jag kunde ligga kvar i min varma säng hela dagen. Nä, nu börjar tiden att ticka iväg. Ska börja rulla mig till plugget. Ska haffa md mig kameran och ta bilder på föreläsningen. Vi hörs!
Peace n Love




Erik Niva

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Manlig Livsstil
skriven :

Sv. Converse är nice!