The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Himmelsk GOOOD!!!

Jag är ingen riktig frukost människa. Jag är den typen som skippar frukosten för att få mer skönhetssömn. Men nu börjar jag ta tag i det problemet. Eftersom vi alla vet ju att man måste käka frukost för att klara av dagen och om man vill gå ner i vikt. Eftersom jag vill gå ner några kilon så har jag börjat träna (även om jag har varit lite lat de senaste veckorna) och äta lite nyttigt och käka frukost.

Här om dagen när jag gick och handlade märkte jag i kyldisken att Arla har gjort två nya yoghurts. En med jordgubbs smak och den andra med svartvinbär smak. Jag är den typen som hatar fruktkött och klumbar i youghurten men som tur är så är Arlas nya yoghurt slät och har inga klumbar. Så glad jag blev, för att jag är den typen som käkar yoghurt till frukost så jag köpte med mig den med svartvinbär för att testa den. Käkade yoghurten till frukost idag och jag kan säga att den är himmelsk GOOOD!!! Jag rekommendera verkligen den till er som gillar yoghurt och som gillar svartvinbär. Den har ren smak och är utan aromer och jätte god och krämig. Det är inte sista gången jag köper Arlas svartvinbärs yoghurt.



Arlas nyhet

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 tobbs
skriven :

god eller? :)