The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Idag är det verkligen en seg dag

Idag är det verkligen en seg dag. Sitter i soffan och tittar på Teen Mom på MTV. Verkar som att det är en Teen Mom weekend. Min hjärna vill att jag ska vara kreativ och plugga men kroppen protesterar som fan!! Har ett diskberg att ta hand om. Har satt en deadline för disken, den ska vara klar idag 23:59 hahaha. Hoppas verligen att jag klara dealinen.

Saker som gör en glad är alla kommentarer jag får (jaja jag vet det är inte så många men man ska vara glad för det lilla man får :P). Fick en kommentar idag på mitt förra inlägg om att hon gillar min blogg. Bara sån kommentar gör en glad. Hoppas verkligen på att få flera kommentarer, gäller att jag blogga så mycket jag kan och gör om designen lite grann.

Hur har redan lördag sett ut och hur kommer den att fortsätta ikväll? Tips på att göra ikväll?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cajsa
skriven :

ett bra tips är att kommentera hos andra, då ser andra dig plus att alla som är söta svarar alltid. :) har dock en regel att inte länka någon på bloggen...du aaanar inte hur många länkningar jag skulle ha om dagen då..xD Länkar bara om de har gjort något speciellt mot mig, som jag inte bett om, och nära vänner kan jag länka då och då...