The Shoeholic

All about shoes and alot more!

It's boots time!

Snacka om att man inte har nån koll vad som händer utanför sitt fönster. Jag visste ju att snöstormen kom på besök men jag visste inte hur resultatet skulle se ut. om hem för en studen tillsammans med syrran. Hon gick och småhandlade. Kan säga att jag ångrade mig att ge henne sällskap, så mycket snö har vi fått här uppe på en dag. Nu är det kängor och boots som gäller fölr mig del.




IT'S BOOTS TIME

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ellen
skriven :

sv;Okej :) Tack hihi,jag mår sådär jag har varit sjuk i tre dagar nu men jag är på bättringsväg! Min dag har varit väldigt lugn,legat i soffan och kollat på tv och gått runt och fotat min lilla katt också :) Har din dag varit bra? Kram :)

2 Ellen
skriven :

Snygga boots föressten! :D