The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Lunch time!

Kom nyss hem från föreläsningen. Det gick bra fast ändå inte. Måste bara ge läraren e stor eloge som verklígen gör sitt bästa. Kan tycka att en del av oss elever är rent sagt för jävla måste läraren. Strunt samma nu byter jag ämne.

Är hemma för att käka och sen täffa min grupp (som jag trodde vi skulle träffas direkt efter föreläsningen). Måste höra vad vikom fram till förra gången, är lite vilse. Förresten jag fick en snöchock imorse. Jag visste ju att vi hade snö men att har bara blivit mer och mer snö här uppe. Nu är det vinter på riktigt, NOT GOOD! Men hellre snö än regn. Lägger upp en bild som jag tog när jag var på väg hem. Men nu är det Lunch time för me!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: