The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Sweet Monday

Ni vet hur måndagar kan vara, sega och tråkiga. Man vill ju helst slippa måndagarna men min måndag har vart hur bra som helst. Började med att träffa min grupp och planera inför onsdagen, haha hla mötet tog ca. 50 min. Sen gick jag hem igen och käkade en ordentlig frukost och funderar lite på mina utställningensbilder. Mitt under min inspirationstänkande så ringde Emma (tjejen som också är med i gruppen jag arbetar med) och ville veta om jag hade lust och hänga med henne på stan och käka lunch. Sånt erbjudane tackar man inte nej till. Fixade till mig lite grann och drog till stan och käkade en mycket god lunch på Thai restaurangen. Kan verkligen rekommendera mina vänner som plggar här uppe med mig om att gå till Thai Garden. Med mätta magar gick vi runt en stund i stan innan det var dags att gå hem igen. Haft en Sweet Monday och jag hoppas att det fortsätter så. Inshallah vore nice att gå lägga sig med ett stort leende på läpparna med en Barca vinst. För att ni vet ju att det är El Clasico ikväll!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: