The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Så mycket bättre

Älskar programmet Så mycket bättre som visas på TV4. Gillar hela konceptet de har där de samlar ihop olika svenska artister i ett hus där de ska bo ihop, lära känna varandra och tolka varandras låtar. Blev lite orolig när de andra skulle tolka Petters låtar. Tänker er att Lil Babs tog Petters låt Såklart!! Då tänkte jag i mitt huvud att det här kommer inte alls att funka. Men så fel jag hade och det är jag glad för. Alla gjorde sjukt bra ifrån sig. Gillade Lil Babs tolkning av låten Såklart och Lasse Berghagens tolkning av låten Längesen. Men jag tyckte ändå att Septembers tolkning av låten Mikrofonkåt var lite bättre. Han fick mig att fälla en tår. Har alltid gillat Petter, han är en grym rappare och man fick lära känna honom så mycket bättre i programmet där han fick kämpa med sin dyslexi.



Petter, September, Sandelin, Di Leva, Plura, Babbsan, Berghagen

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: