The Shoeholic

All about shoes and alot more!

Sorry för en dålig uppdate...

Sorry för en dålig uppdate! Har vart seg sedan jag lämnade in hemtentan förra fredagen och så vad det Halloween party. Sjukt kul var det på förfesten hos Malin och Linus. Fett mycket folk kom, kan lugnt säga att jag kommer aldrig att ha en hemma fest. Skulle inte ens kunna ha kul utan bra bry mig om alla saker i hemmet. Efter förfesten så fortsatte vi feste på Kåren. Det var rätt nice men sjukt besviken på musiken. Jag va så himla peppad att dansa loss ordenligt men fick helt enkelt nöja mig med det som spelades. Avslutade natten med ett besök på MAX, jag och Denise va väldigt hungriga. Det roliga som hände där var att det satt några killar som Denise märkte att de tittade väldigt mycket på mig. Den ena killen börjar snacka i en grov norrlänska

- Nämen, dig har jag aldrig sett tidigare. Gud vad vacker du är!
- Oj, tack så mycket, säger jag.
- ...... Pluto.
- Va, vadå Pluto?
- Ja, du vet hunden Pluto. Du är söt som hunden.
- Haha tack, säger jag tveksamt.

Jag fattade inte vad han menade med Pluto för innan han nämnde Pluto så jiddrade han om något annat sm jag och han polare inte hajjade. Men men kul att han tyckte jag va vacker. Kan ju beropå mitt smink och min klädsel. Så här såg jag ut i Halloween, va tycks?



Kan ni gissa vad jag skulle föreställa?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

hallå miss!

svarar gärna på alla dina frågor. Ja jag använder high tech lighter som primer, oftast använder jag en färg som heter (asteroid). den är ljus men tar aldrig över mörka skuggor heller ;)

2 amina
skriven :

hej du förställer militär en en en är du somal eller jag är ochså det som du vet snälla besök min bloggg komentera min kusins brölop kläning hon är design tjej hon gesign till rihana som du vet hon är känd för det