The Shoeholic

All about shoes and alot more!

T-shirt time

Jag var inne nyss på Modekungen.se och såg några av deras snygga T-shirts. Jag föll direkt för den här T-shirten. Jag ärn en som gillar Lil Waynes musik. Vissa låtar jävligt bra att lyssna på när man är arg eller behöver bara komma bort från verkligheten ett tag. Jag måste jag bara köpa T-shirten. Vad tycker ni om den? Vilken gillade ni bättre, den svarta eller den vita?



Modekungen 349:-



Modekungen 349:-

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anniu .
skriven :

Den svarta var snyggast, i min mening :D

2 Andrea
skriven :

hej! Om du är intresserad av dan så får du jättegärna kika in. Jag dansar dancehall och afrikansk dans, lägger upp egna videos där jag improviserar, videos från danslektioner och annat skoj!

3 Jasmina
skriven :

sv: "Så mycket bättre" är så bra och jag älskar Septembers version av Mikrofonkåt. Jag tycker du ska köpa den vita t-shirten. Sjukt snygg!

4 PETRAH AKA SHORTY
skriven :

sv: kul att du gillar den :) sjukt bra!!



Den svarta var nog snyggast =)